Kepada Hishammuddin Hussein dan Menteri-Menteri MELAYU:

KUASA ADALAH IBARAT SEBILAH PEDANG. JIKA IA SEKADAR DIGILAP, DIPERASAP, DISARUNGKAN DAN DIGANTUNG DI DINDING, BERAPA BANYAK PEDANG PUN YANG ADA, TIADA GUNANYA. TETAPI JIKA SEKALI SEKALA DIGUNAKAN, BIARPUN HANYA UNTUK MEMOTONG SEBIJI MANGGA, MAKA AKAN DIKETAHUILAH TAJAM TUMPULNYA.

Thursday, December 31, 2009

Timbalan Ketua Angkatan Muda Keadilan ditahan kerana dadah

Berita yang baru Lebai dapat:

Timbalan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kelantan iaitu cabang pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmi Ismail telah ditahan oleh polis Kelantan kerana dipercayai terlibat dalam pengedaran dadah selepas satu operasi di di Padang Tembak, Pengkalan Chepa pada 23 Disember lalu.

Penahanan itu disahkan oleh Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Kelantan, Superintendan Mad Azri Othman.

Katanya, penahanan dibuat mengikut Akta Dadah Berbahaya (Langkah-Langkah Pencegahan Khas) 1985 yang membawa kepada penahanan maksimum 60 hari. “

Azmi yang juga Ketua Keadilan Bahagian Pengkalan Chepa kini ditahan di lokap Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Bharu untuk siasatan lanjut. Dalam operasi itu, polis turut menyita sebuah kereta mewah jenis Mercedes Benz, dipercayai milik Azmi,” katanya.


REMINDER:

Any constructive criticism and comment that would contribute to fair, frank and informed discussion on this posting to help achieve our national objective will be most appreciated. We need to have more open exchange of ideas on this sensitive but important subject in the context of the national vision and security.

1 comment:

SSS Admin said...

Kepada e-Patriot SSS,

Sempena kita melangkah ke tahun 2010, kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) ingin menghulurkan setinggi perhargaan dan terimakasih kepada Tun/Tan Sri/Puan Sri/Dato Seri/Datin Seri/Tunku/Tengku/Tuan/Puan di atas sokongan padu yang kami terima terhadap kempen SSS ini.

Kami juga ingin mengambil kesempatan ini untuk kita sama-sama menyemarakkan lagi sokongan terhadap kempen ini dengan melibatkan saudara mara dan sahabat handai yang masih belum lagi menandatangai petisyen kempen ini di SINI dan juga para bloggers untuk menzahirkan sokongan masing-masing dengan mempamirkan logo SSS di laman blog masing-masing.

Terima kasih sekali lagi atas sokongan padu yang diberikan. Kami amat menghargainya.

Salam Sejahtera,

“SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA”
Admin SSS